Lubaczów, dnia 24.04.2024r.
OGŁOSZENIE
Wyprzedaż stanów magazynowych
informujemy, że posiadamy na stanie magazynowym produkty FESTO. Są to elementy nowe Oferujemy je w atrakcyjnych cenach. Zapraszamy do zapoznania się z poniższym zestawieniem.
Lubaczów, dnia 24.04.2024r.
OGŁOSZENIE
Wyprzedaż stanów magazynowych
informujemy, że posiadamy na stanie magazynowym części zamienne przekładani hydrokinetycznych do maszyn produkowanych w Stalowej Woli. Oferujemy je w atrakcyjnych cenach. Zapraszamy do zapoznania się z poniższym zestawieniem.
Lubaczów, dnia 22.11.2023 r.
OGŁOSZENIE
Możemy pochwalić się wybudowaniem i oddaniem do użytku nowoczesnej hali produkcyjnej, która pełni rolę spawalni wyposażonej w nowoczesne maszyny produkcyjne. Nowy obiekt pozwoli na zwiększenie produkcji, przełoży się na wzrost jej efektywności, a tym samym pozwoli na zwiększenie konkurencyjności FML na rynku. Powstała hala posiada powierzchnię 1,2 tys. mkw.
Lubaczów, dnia 01.09.2022 r.
OGŁOSZENIE
Fabryka Maszyn Lubaczów Sp. z o.o. mieszcząca się pod adresem 37-600 Lubaczów ul. Mazury 1 ogłasza przetarg nieograniczony na termomodernizację budynku hali produkcyjnej w etapach:
Etap I – termomodernizacja wszystkich dachów
Etap II – termomodernizacja ścian szczytowych
Etap III – termomodernizacja pozostałych ścian
Zakres prac opisano w przedmiarze robót i jest on jedynie informacją dodatkową a obowiązującą dokumentacją jest projekt pt. „Przebudowa hali produkcyjnej nr 1 – projekt zmian” z dnia 01.07.2022 oraz opis do projektu.
Dokumentacja projektowa wraz z opisem i przedmiarem oraz odpowiedzi na wszelkie zapytania udostępniane będą zainteresowanym po uprzednim kontakcie pod adresem e-mail: m.andruchow@fmlubczow.pl bądź telefonicznie 16 6321188 wew. 79
Ogłaszający przewiduje realizację Etapu I i Etapu II jeszcze w roku 2022 natomiast Etap III powinien być zrealizowany nie później niż wiosną 2023 roku.
Oferta dla każdego etapu powinna zawierać:
– cenę netto,
– sposób finansowania inwestycji,
– wykaz materiałów zastępczych wraz z kartami charakterystyki dla materiałów zastępczych,
– termin wykonania Etapów I i II,
– termin wykonania Etapu III z uwzględnieniem wcześniej podanych okresów realizacji.
Realizacja inwestycji nie może wpływać negatywnie na proces produkcyjny realizowany w FM Lubaczów Sp. z o.o.
Zamawiający zastrzega możliwość anulowania przetargu bez podania przyczyn. Niniejszy przetarg organizowany jest na bazie wewnętrznych procedur FM Lubaczów Sp. z o.o. i nie mają tu zastosowania przepisy prawa zamówień publicznych.
Termin składania ofert w terminie do 15.09.2022
Lubaczów, dnia 24.06.2022 r.
OFERTA PRACY
Fabryka Maszyn Lubaczów Spółka z o. o. zatrudni na stanowiska:
-Spawacz
-Tokarz OSN
Umowa o pracę na okres próbny, bezpłatne badania lekarskie,
ubranie robocze, buty, środki czystości, stabilne zatrudnienie, terminowe wynagrodzenie.
Po okresie próbnym możliwość dalszego zatrudnienia.
Prosimy o złożenie CV, kontakt osobisty lub telefoniczny.
Siedziba firmy : 37-600 Lubaczów ul. Mazury 1
Telefon: 16 63 211 83 od 7 do 15.
Osoba do kontaktu:
Barbara Kukiełka Specjalista ds. Kadr i Płac
e.mail: barbara.kukielka@fmlubaczow.pl
Lubaczów, dnia 21.09.2018 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NA ROBOTY BUDOWLANE
Nazwa zamówienia: Budowa placu manewrowego przy hali produkcyjnej Nr 3 w Fabryce Maszyn Lubaczów
- ZAMAWIAJĄCY:
FABRYKA MASZYN LUBACZÓW Sp. z o.o.
TELEFON (0-16) 632-11-88 FAX (0-16) 632-11-37
e-mail: fml@fmlubaczow.pl
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest Budowa placu manewrowego przy hali produkcyjnej Nr 3 ul. Mazury 1 37-600 Lubaczów
- Prace budowlane obejmują:
- Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych,
- Wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i placu,
- Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni.
- Wykonanie studzienki ściekowej i przykanalików deszczowych,
- Wykonanie ław betonowych pod krawężniki,
- Ustawienie krawężników o wym. 15×30
- Wykonanie warstwy odsączającej w korycie
- Wykonanie podbudowy
- Wykonanie nawierzchni betonowej z betonu klasy B-30W.
- Dodatkowo, Wykonawca zobowiązany jest także do:
- zorganizowania i zagospodarowania placu budowy;
- utrzymania zaplecza budowy;
- podjęcia wszelkich innych działań w przypadku zaistnienia takiej konieczności, dla zapewnienia prawidłowej realizacji obiektu;
- wykonania dokumentacji powykonawczej w ilości 3 (trzech) egzemplarzy w formie papierowej i elektronicznej.
Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.
- Termin realizacji zamówienia: 30 Listopad 2018 r.
- O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Warunki ogólne
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Warunki szczegółowe
- W okresie ostatnich pięciu lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania,
a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy – w tym okresie wykonali przynajmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty polegające na wykonaniu dróg, parkingów, placów manewrowych lub obiektów zawierających elementy konstrukcyjne o podobnym charakterze. - Dysponują osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami
do stanowisk jakie zostaną im powierzone zgodnie z wymaganiami zamieszczonymi w poniższej tabeli:
Lp. | Funkcja | Opis wymaganych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia |
1.
|
Kierownik Robót | Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego jako kierownik robót, uprawnienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, przynależność do odpowiedniej organizacji samorządu zawodowego np: Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa |
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formularzem „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
- wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, obejmujący przynajmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty polegające na wykonaniu dróg, chodników, placów manewrowych lub obiektów budowlanych zawierających elementy konstrukcyjne o podobnym charakterze.
- Wykonawca musi wykazać, w formie załącznika, potwierdzonego referencjami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizował ww. zamówienia. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
- wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz potwierdzonymi za zgodność z oryginałem kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić i dokumentami potwierdzającymi przynależność do odpowiedniej organizacji samorządu zawodowego np: Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
- parafowany wzór umowy.
- Kryteria oceny oferty: – cena za wykonanie zamówienia – 100%
- Oferty należy składać do dnia 15 października 2018r. godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego. Otwarcie ofert nastąpi 17 października 2018r. o godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego.
- Termin związania ofertą – 30 dni .
Załączniki:
Zarząd Fabryki Maszyn Lubaczów